Mittwoch, 23. August 2017

Sommerpause - Summer Break



Zeit für eine Sommerpause...
Time for a summer break...

... zum Relaxen, Lesen, Nachdenken, was auch immer...
... for relaxation, reading, mediating, whatever...


...und zum Reisen.
...and for travelling.

Danach sehen wir uns wieder. Da freue ich mich dann auf das Lesen eurer inzwischen weltweiten, interessanten Gartenblogs und über euer Interesse an meinem Blog und eure netten Kommentare dazu.

Afterwards we see us again. Then I'm looking forward to reading your - in the meantime - worldwide and interesting garden blogs and to your interest on my blog and your nice comments on it.



Kommentare:

  1. Liebe Sigrid,
    einen schönen anregenden und entspannenden Urlaub für dich!!
    Geniesse die Zeit abseits von PC, gewinne neue Eindrücke und Inspirationen.
    Ich freue mich, wenn du zurück bist!
    Herzliche Grüße
    Renee

    AntwortenLöschen
  2. Enjoy your summer trips Dear Sigrid!

    AntwortenLöschen
  3. We all need a break and I hope yours is wonderful and relaxing Sigrid.
    Safe travels :)

    AntwortenLöschen
  4. Ich wünsche dir eine schöne Sommerpause. Hab einen schönen Urlaub und erhol dich gut.
    Liebe Grüße vom Emma und Lotte Frauchen

    AntwortenLöschen
  5. Hi. I wish you a good summer break.
    Greetings

    AntwortenLöschen
  6. I love this mosaic of summer flowers. The dark-red sunflower is so impressive. Enjoy your summer break to your heart’s content.
    Thank you for your lovely comment on my blog and excuse me for not have visited you sooner. I was mostly away from my laptop during summer break. I think I’ll resume blogging till mid-September.

    Yoko

    AntwortenLöschen